12:15

Hihi hej alla underbara!
Har nyss ätit lite lasange, va gööö gott! Jag har fått mina tider som jag ska jobba i sommar och jag är jätte nöjd, och är jätte nöjd med hur mkt jag tjänar i timmen och jätte nöjd med allt verkligen! Jag känner mig så glad hela tiden nu, och det känns så fantastiskt jävla underbart!

Nu tänkte jag fixa och greja lite, trippeltånga löshåret så det blir snyggt och vänta tills Lisa kommer hit vid 2 tiden! Vill att klockan kan gååå så kl blir 4 så älsklnig kan sluta jobbet och vi kan åka till trollhättan!
Åh vill skriva så mycket men inget kommer fram till tangenterna, är för uppspelt och glad för att ens sitta här just nu! Ska dansa runt lite nu och dra på högsta musiken och bara njuta av livet.

Visst är det helt jävla underbart att må såhär bra?!
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback