11:48

La precis på ett samtal med emelie på 40 min. Eller vi la inte på, hennes mobil dog! Åh jag är så rastlös! Det är så himla tråkigt att vara hemma på dagarna och inte göra något. Så skall sätta på MTV på tvn snart och börja storstäda. Då vet jag en söt kille som kommer bli glad när han kommer hem från jobbet. Hihi!
Fredag i morgon, helg! Underbart, Skönt, fantastiskt, strålande!
Lisa kommer till mig efter skolan i morgon vid 1 någon gång eller när hon nu sluta. Och när erik slutat jobbet så åker vi till trollhättan, jag, lisa, älskling och emelie. Ska kika på en soffa och lite på siba osv. Handla mat till ERIK också. Sista helgen nu jag får äta mat, och dricka öl på två veckor.

Får se vad som händer senare idag, vi har tvätt tid ikväll vet jag. Sanningens ögonblick ikväll med!!!!
Det hoppas jag inte ni missar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback