12:18

Vad är dethär? Varför är jag deppig?
Jag har vart deppig sen i söndags. För vadå? Jag vet inte!! Kan inte känna efter.. Är jag bara inne i en svacka?
Jag som mått så bra i så många månader nu, utan en endaste hel deppdag!

Åh en liten tår. Mesigt linnda, du som vart stark och inte mått dåligt över ingenting på länge! Tappa inte greppet nu. Bli inte den där ledsna tjejen igen. Det har jag ju lovat mig själv. Flera gånger om. Och sista gången hjälpte det.. Vill ha emelie här nu..
Magen värker, vill inte äta något. Kan inte äta något. Allt ser bara fett och slibbigt ut.. Spyr.
Huvudet värker, vill inte tänka något. Kan inte tänka något. Allt känns bara jobbigt. Alla gör det. Spyr.
Är jag en jobbig människa? Är du en jobbig människa? Är dom jobbiga människor?
Är vi jobbiga? Vem är jobbig? Hur är man jobbig?
Vilka är vi, och vilka är dom?


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, om ni tycker sådana här depp-inlägg är jobbiga att läsa. Men ibland måste man få skriva av sig, fast man inte vet alls vad man skriver om. Och det känns nästan lite bättre efteråt..
Tro inte att jag ska dra täcket över huvudet och ligga i sängen och deppa sönder nu. För nej! Det ser jag ingen anledning till. Dåliga tider har alla, och nu har väl min kommit. Igen. Men den är snart borta.. Lika fort som den kom.
Nu skall jag ta mig i kragen och le lite! Vi hörs om ett tag..


Jag vinner alltid. Jag måste alltid vinna. Annars kan jag lika gärna ge upp. Här och nu.
Jag vinner alltid. Jag måste alltid vinna. Annars är jag förlorad.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch, det är jobbigt när man är nere! Hoppas du kommer upp och ler snart igen! Tänk på allt underbart du har! :)

Kram

Postat av: Alicia

Puss på dig för att du är så söt! :D

2008-06-24 @ 23:09:50
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback