Tisdag

God morgon mina vänner och fiender.
Vaknade vid halv 10 idag. Är fortfarande seg, men jag skall snart dricka en allevo och sedan ta en svalkande dusch.  Sista dagen med allevo idag! Men jag skall inte sluta helt.. Skall dricka en allevo på morgonen, äta vanlig middag med mycket mycket sallad, sen ta en allevo på kvällen.
Tisdag tisdag, vad ska jag hitta på idag tro? Erik vill att jag skall städa så får se om jag gör det senare. Blir nog så.. Annars får man en sur och grinig erik, och det orkar jag inte med idag ;) Hehe nevars. Har tvättid ikväll med, skall tvätta upp allt jag skall ha med till skänninge på torsdag.
Gääääääääääsp, Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej sötnos! hur gick det med allevon efter två veckor? :) är så nyfiken, har själv tänkt testa, hur mkt gick man ner? pussmedkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback