Onsdag

Tjena!
En hungerig och trött linnda som sitter här och skriver. Eller hungerig och hungerig, sugen.
Kan berätta lite om dagen!
Direkt när jag vakna gick jag bort till mammsens lägenhet och sola hela dagen, bara jag och putte där. Mamma och loby vart borta på annat. Gick hem och älskling och jag åkte hem till Bella. Dirket när vi kom dit så hjälpte vi hennes mamma att packa upp nya utemöbler som dom hade köpte! Sen bada vi i deras pool, as gött!
Bada och plaska lite sen satt vi på gräsmattan och tjäta innan vi drog hemåt åt grästorp igen. Bellis åkte med för hon skulle ta 8 bussen till Trollhättan! Så tills nu har jag slappat vid tv:n och duschat av mig och smörjt in mig lite, skönt. Sitter här i morgonrock nu :)
Ne nu får jag avsluta, jag och babe ska kolla på en film innan vi somnar. The bucket list tror jag den heter!
Sov gott pluttar!

En stor puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback