Måndags kväll.

Hej! Igen..
Detta har nog varit den segaste dagen på länge. Fruktansvärt tråkig dag, till och med så tråkig att jag blivit lite deppig. Men det går över tills i morgon. Det enda som var bra idag va att jag träffa mina 2 allra bästa. Emelie & Lisa.
Happ. Tisdag i morgon, vad ska jag göra då? Vet inte riktigt. Blir nog träffa lisa lite iaf.
Alltså förlåt mig men guuuuuuuuuud vad tråkigt jag har. Vad ska jag göra?
Vad brukar ni göra när ni har så tråkigt att ni nästan pratar med väggen eller räknar  ränderna i handen?

Jag funderar på om jag skall sova. Sätta på skräcisen jag satte på igår innan jag skulle sova!
Mm, blir att kolla själv för erik spelar GTA4. Sjukt tråkigt.. Ska bli mys att titta film själv. Ibland behöver man vara för sig själv, och enbart sig själv. Eller putte lär ju ligga på min mage och sova medans jag kollar på film. Men jag och han är ett, så han räknas som Jag.
Nu, skall jag läsa lite bloggar innan jag tvättar ansiket och borstar tänderna och går ut med putte innan jag sätter på filmen..
Åh, nu kom en svag doft av pannbiff. Vart kan den komma ifrån? Underbara doft..
Nåväl, God natt då. Och sov så gott. Om jag inte uppdaterar innan jag släcker ner datan.

Puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback