Måndag.

Hej.
Jo, jag är lika trött-seg-ledsen-glad-irreterad-depprimerad-lycklig, idag som jag var igår. Tusen miljoner olika känslor på en och samma gång. Känns, skumt..
Vaknade runt 11 idag. Gick upp, men jag blunda hela vägen in till toan, kika pytte lite. Hoppas in i duschen direkt och vakna där, nästan.. Tog mig tillbaka till sovrummet och tog på mig och smörjde in mig and so on. Sen traska jag bort till mamma där kusin pernilla också va, sen har jag och mami flängt runt lite i grästorp idag. Och nu är jag hemma. Eller det har jag vart i någon, några timmar.. Erik är på något med jobbet, fatta inte riktigt vad dom gör för nött! Han kommer väl runt 21 tiden kanske. Hoppas på tidigare...
Åh! Segaste dagen.

Helgen då? Ja.
...Åkte ju till skänninge i torsdags. Vad gjorde vi då? Minns knappt.. Eller jo! Åkte ju in till skänninge, träffa macke och david, och jonas! Tjöta lite, åkte lite bil, tjöta lite, åkte lite bil.. Sen åkte jag och baby hem och kika på tv sen sov ni.
Fredag.. Vakna, fixa sig lite, sen åkte vi in till Mjölby och kolla på Malins student! Åh åh åh! Det var fint. Fick allt lite tårar i ögonen som man försökte blinka bort sådär lite fort när hon kom ut där uppe. Det var fint det. Hon var jätte fin med! Gav henne lite blommor och lite kramar, kika på vagnen osv. Sedan åkte vi hem till malins morsa och käka! Smarrigt vare.. Drack lite och hade det kanon trevligt. Men runt 8 tiden åkte malin in till mjölby men jag och älskling stanna kvar med malins mamma och hennes man, plus malins två syrror och oscar. Och lilla Leia (stavas hon så?) såklart med. Kanon rolig kväll! Med dricka och trevligt sällskap.. Va väl hemma runt.... hm, 4 tiden någon gång! Gääääsp.. Jag och babe vakna kl 15:30 på lördagen. Höhö, trötta!
Fixa oss lite sen åkte jag och malin hem till hennes morsa och käka gott, grillat och sådär.. Macke fyllde 21 så erik och macke var med alla killarna! Seeeen åkte vi från malins mamma och åkte till eriks syrra och hennes kille, gick en grogg sen åkte vi till Jeppe där dom andra var. Erik och grabbarna.. Va väl trääävligt. Sen va vi hemma vid 4 tiden, igen.. Söndagn gick vi upp skapligt och käka middag med hans familj sen åkte vi och hälsa på hans mormor och sedan drog vi heeeeeeeeeem.

SÅ, nu orkar jag inte skriva mer. Är trött och irreterad. Varför? vet inte!


PUSSS PUSSS OCH KRAAAMMM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback