Måndag

Hallå i värmen. Eller? Är det varmt ute? Solen skiner iaf. Men just idag orkar jag verkligen inte sitta ute och sola.
Fruktansvärt seg dag idag känner jag, gick upp för ett par timmar sen men känner mig fortfarande som nyvaken. Tänkte ta mig en dusch snart och se om jag vaknar till liv.
Lunarstorm.se minns ni den sida? Hehe, nej men jag har suttit på min lilla lunar och läsa igenom massa gamla blogg inlägg jag slrivit. Herregud, herregud, herreeeeguuuuud vilken ledsen tös jag har varit. I nästan alla inlägg va jag deppig, helt sjukt. Minns den tiden då jag va ledsen dygnet runt, veckan ut och månaden ut. Det var ingen rolig tid. Tur jag inte mår så kasst idag.
Idag då? Städa lite kanske? Träffa lisa sen en sväng iaf. Min lisa. Som åker till spanien på fredag i 10 dagar. inte kul alls för mig att vara utan henne, Meeeen det får väl gååååå.
Uppdaterar lite senare, blir fler inlägg idag, än på länge! Lovar... (hoppas jag, gunk)

Puss


You have my heart girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback