KRIGAREN

Hej alla söta!

Ni kanske undrar varför det inte blivit någon uppdatering? Det är för att detta med allevo är så sjukt jobbigt och tar så mkt på min energi och allting. Mår psykist dåligt vissa dagar att jag bara vill ge upp! Men det ska jag inte, nej nej nej. I morgon är det en vecka kvar! Och jag har redan gått ner 5 kilo! Så aldrig att jag ger upp.
Helgen var hemsk! Trevlig sällskap men fruktansvärt jobbigt att inte kunna äta allt smarrigt alla andra åt, men känner mig sjukt duktig nu kan jag lova er! Kommer i en kjol jag inte kom i i början av förra veckan, man märker verkligen skillnad!
Nu ska jag dra fram en jeans kjol jag fick av eriks syster för nått år sen och prova den! Sen ska jag och mamma gå till affären och köpa solkräm!

Jag saknar skänninge så sjukt mycket, jag saknar eriks mamma, eriks pappa, eriks syster och alla skännige bor! Ska bli grymt kul och skönt att komma dit den 13 juni. Malin student då med! Jätte roligt!
Ne nu får jag kila hörrni! Uppdaterar senare om dagen inte blir för jobbig, just nu känns det kanon!

Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad duktig du är!

Postat av: Jossan

HAR DU GÅTT NER FEM KILO?????!?!?!?!??!?!?!?!??!!??!?!??!?!?!?!?!??!?!



Hur länge har du hållt på??? Vad kostar det??!?!!

2008-06-09 @ 09:16:40
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback