Emelie Jansson.

Hej, min allra bästa vän.
Först älskling, innan du börjar läsa.. Sätt på denna låten då, och ha på den medans du läser.
<3
























Sitter och tittar på kortet på dig & mig nu som står på mitt skrivbord. Min lilla älskade emelie.
Kommer ihåg förstår gången jag såg dig fuller på casa när du kom vinglande på trottoaren med en JC tröja. Du grät en skvätt med och var kolsvart runt ögongen, en pytte liten flicka var du då. Jag med. Men då var vi inte vänner. Jag visste bara att du var Emelie jansson, och du visste att jag var Linnda petterson.
Sen... En dag, när du var med Josse kalen (tack josse för att du tog med emelie hem till mig, tack), vi skulle på fest. Och sen bytte vi nummer och sen dagen efter kom du hem till mig och jag satt vid datorn och du satt på sängen brevid och titta på. Eller va det så? Sen... Träffades vi nästa dag, och nästa dag, och nästa dag och... Ja, ni fattar nu va?
Typ 24/7. Vi var jämt. Alla fråga mig så fort jag inte va med emelie, "vart e emelie? varför e du inte med henne?"
Du&jag. Och nu är det ungefär, pjta 3 år sen? Som vi blev vänner. Och inte bara vänner. Utan livskamrater. Ja, så vill jag kalla det. För hela livet har man bytt vänner hej vilt. Men nu vet jag, att emelie är en sådan vän som jag alltid kommer ha med mig. Hon kommer alltid finnas där, och jag för henne. Alltid kommer vi finns för varandra, Alltid...
Och alltid kommer du vara min allra bästa vän. Ingen kan mer om mig än vad du gör. Tror till och med att du vet saker om mig, som jag inte ens vet om själv.
Min andra halva. Min andra hand. Mitt andra hjärta. Mitt andra kropp och själ.
Det är du det emelie jansson.

Ett hjärta kan få plats med så mycket kärlek i. Och mitt hjärta är så fullproppat med kärlek till dig emelie så du kan inte ana.
Mitt hjärta. Jag vet, att jag kan berätta om vad som helst för dig. Skulle jag ha mördat någon skulle jag kunna berätta det för dig, för jag vet att du inte skulle öppna munnen för någon. Inte en enda levande själ.
Inte för att jag skulle få för mig att mörda någon, men endå... Ni hajjar poängen.
Jag kommer alltid alltid Älska dig emelie. För en sådan människa och vän som dig kommer jag aldrig i hela mitt liv träffa på igen. Det vet jag! Och jag är sjukt glad och tacksam (tack gud) för att du finns på denna jord.
Och att du är min allra bästa vän.
Jag vet inte hur jag skall uttrycka mig mer i ord hur mycket du betyder för mig, och hur glad jag är som har dig. Ingen kan nog någonsin förstå våran vänskap.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mycket mer.
Vi har nog den finaste vänskapen någon någonsin skådat, och som någon någonsin kommer skåda.
Det är jag helt säker på, Min allra bästa Vän.



/ Din Linnda.

Kommentarer
Postat av: emelie<3 linnda

TACK gumman, jag älskardiig så JÄDRA mycket, min fina underbara vän (L)(L)

2008-06-12 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback