22:34

God kväll allesammans.
Idag kom bella hit efter skolan. Hon satt lite vid min dator och jag tog lite kort med hennes mobil. Åkte med hennes moder och hämta bellas söta lillebror. Sen kom Lisa & Lousie hit och vi kika lite på tv och tjöta skit. Goa flickor. Och nu vettni har jag precis kollat klart på Pussycat Dolls 2, ååååååså nu sitter jag här. Givetvis.
Gör typ, ingenting. Alla på min msn list är grymt tråkiga. Det är alltid jag som skriver först till nästan alla, så känner inte för att skriva till någon då, faktiskt. Sen ärela för att jag är lite deppi nu med.
För vad vet jag inte. Känns så, vet inte. Går inte förklara hur det känns. Skulle behöva ha ett stycke emelie här. Hon kan alltid muntra upp mig. Hela hon behöver inte vara här. Huvudet räcker så jag kan skratta lite med henne. Fast eller hur hade det vart roligt om BARA hennes huvud var här, och inte kroppen? Typ lägga huvudet på sängen och prata med henne?
Nej jag är nog för trött eller för pigg eller för ledsen eller för glad eller för mycket på samma gång för att ens veta vad jag skriver eller varför jag skriver det jag skriver. Hm. Nu blev det rörigt.
Men vad gör det om 100 år?



Puss på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback