20:23

Sådär. Då var jag hemkommen från trollhättan och har hunnit packa upp lite, och satt på två maskiner tvätt. Köpte massvis med mat! Grönsaker och frukter och sånt gott. Och nu skall ja berätta nått!! Jag är faktiskt stolt över det.
Jo atteee det var såhär, jag och erik gick in på Gina Tricot för att jag skulle hitta något snyggt. Jag hitta en kalas fin tröja och ett linne, provade mina älsklings byxor också som jag älskar. Olinda heter de. Dom skall jag köpa en vacker dag.
Men iaf, jag tog linnet och tröjan och gick till kassan och tänkte köpa dessa fina plagg. Men jag tänkte lite.....
' Ne, jag behöver egentligen itne köpa dessa. Kanske bäst att strunta i det och spara pengar så jag och erik kan lägga undan massa pengar denna månaden istället för att slösa bort det på kläder som jag egentligen inte behöver, som jag gör nu?'
Okej då. Riktigt sådär långt hann jag inte tänka, men jag mena sådär. Och vet ni kära medkamrater. Jag gick och la tillbaka BÅDA tröjorna, bara för att vi skall kunna lägga undan pengar, och bara för att vi inte skall köpa massa skit hela tiden och bara för att vi ska ha bättre med pengar om man tänker sådär, OCH BARA FÖR ATT JAG KÄNDE MIG FRUKTANSVÄRT DUKTIGT!
Mmmh!!
Tror aldrig jag har lagt tillbaka ett plagg någon gång och tänkt sådär. Så jag kännde mig stolt. Ha!
Nog om det.. Nu skall jag bädda sängen och sedan plocka bort lite här på skrivbordet och sådär. Sen skall jag måla franskaniky! Blir naaaaaajs! Visst?
Hoppas lisa kommer snart med...

PUSS!


Kommentarer
Postat av: lissajosefina

va great sötan! Detär inte varje dag den händelsen slår in* drömmer om attkunna göra så! men liktförbannat så köper jag allt jag ser. . kan du ge mig en lektion i hur man ska tänka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback