19:30

Puss & Hej på er.
Har vart hos Lisa en sväng idag, gått runt lite och sedan har jag lagat mat! Gjorde kyckling med kantareller och champinjoner, med fullkornsband spahetti, och en smaskig sallad som bestod utav Feta ost, groddar, sallad, paprika, körsbärstomat, och majs! Det va ju så det knulla i munnen. (Om det är tillåtet att säga så) Förstår ni då hur gott det va? ;) Hihi.
Nu har jag precis duschat och skall plocka upp lite här hemma, sen om en timma ungefär skall vi åka och hämta Karolina vid tåget i Vårgårda!! Guu så jag längtar!

Puss!

 
KAROLINA!

Kommentarer
Postat av: lissajosefina

Hahahah du e då go!knulla e gott xD kan du hjälpa mig ed min blogg, om du kan designa`? :D

Postat av: Linda

Haha, "så det knulla i munnen" klockrent!

2008-06-27 @ 14:12:08
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: S

ha en härlig Fredag!!!!

2008-06-27 @ 14:20:31
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback