00:17

OJ. Är klockan redan såhär mycket? Känns som den är 9.. Eller typ 10.. Eller 11.. Eller 12.. Men inte kvart över!
Blev inget filmtittande förut, nej nej. Lisa va mupp och bara flina, Erik skulle sätta upp en lampa som inte han hitta, och jag kolla på Soffor på internet. Så kan det gå! Så vi satt här ist, kika runt lite. Lisa hitta en laptop hon ville ha, rosa.. Men var bara typ 4 gb hårdisk eller vad man nu säger! Men det gjorde henne inget, den var ju rosa. Haha söte.
Nu är det dags att dra sig till sängs, trött är jag! Men skall läsa lite i min bok. Jonas Eckel heter den. Seg men bra. Bättre än inget. I morgon skall jag på Nossebro marknad med mami. Sen när älskling kommer hem från jobbet skall vi till trollhättan! Kul! Jag ser framemot morgondagen.

Sov så gott..
Visst är det dags att jag köper en kamera så det kommer ungefär 1000 bilder här på bloggen?
Puss & natti från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback