Tisdag

Hej världen.
Helgen va fin den. I lördags var det som sagt fallens. Och Lisa, emelie, frida, maria och louise var här hemma hos mig och förfestade. Rökte vatten pipa, drack bärs och snacka skit. Hade en kalas trevlig kväll, 6 snygga brudar i trollhättan. Snyggaste faktiskt. Ha!
I söndags jobbade jag... Mindre kul va. Liiite bakis, och liiite för seg, men det gick! Var ett nattpass och det gick fint.
Idag ska jag jobba nattpass igen, pöh... Jag är verkligen en arbetande kvinna in i själen känner jag, eller absolut inte!!
Jobb förstör mitt liv. (ironi!!! eller lite sanning)
Jag får nog kalla mig bekväm. Jävligt bekväm och lat är jag. Jajaja. Sån är jag!
Det finns ingen mer som är som du i hela världen. Är inte det en spännande tanke?


PUSS!!




Kommentarer
Postat av: lisajosefina

för att jag åker aldrig med mamma å niklas, du vet att jag å niklaS kommer ju inte så bra överens serru :)) så jag va ju hos min fredric ist :> kul på fallens? har aldrig vart där faktiskt :) kössbaber

Postat av: lisajosefina

aaa :) f¨år väll dra dit nästa år då :)) puss<3

2008-07-23 @ 13:20:50
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback