Solbrända axlar

Hej! Solbrända axlar och svettiga knäväck? Det e gött. Så ska det vara.
Helgen va bra, lite bira, lite jobb, lite (mycket) sol, lite bad!
Jag erik & våran andra familjemedlem (som hon själv kallar sig, även vi) var och bada i lördags och söndags. Mycket skönt och vatytnet är sådär uppfriskande kallt, inte för kallt, utan skönt kallt, så man riktigt ryser till för det är så skönt att svalka sig.

Nu har jag nyss kommit hem från mami. Vart där och solat lite men går inte sitta mer än en timme som jag satt. Man smälter, jag menar allvar. Ser riktigt hur huden rinner av. ;) Skall dtrax ta en iskall dusch, sen börjar jag jobba kl 16.00 tills kl 08:15 i morgon. Ett nattpass, men det brukar gå kalas bra. Tror nog att jag ska åka och bada med min brukare sen när jag börjar jobba, skulle va skönt att svalka sig lite i hettan!
Jag får väl ta tagi i disken och diska lite, min slarvpelle till pojkvänn har inte diskat efter sig när han var hemma på lunchen. Men vad gör jag inte för min käraste. 5 jobb dagar kvar! Sen drar jag och babe till östergötland hela augusti!!
Naaaaaaajs.


Puss!





Kommentarer
Postat av: Frida

Hela augusti? Inte hemma på Grästorps dagen heller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback