Fredag hela veckan.

Hej bloggen, hej läsare, hej världen.

Vad har hänt ses sist undrar sin något innerligt va? Och varför har jag inte skrivit undarar ni säkert också.
Det har bara inte blivit så! Ingen blogg på ett tag, vart både skönt och tråkigt.

Karolina har vart här som ni vet, och vi hade ett par dagar tillsamans som var kanon! Sen har det blivit lite öl, köra grannarna, träffat lisa and so on... I Onsdagas åkte jag med Maja och Lisa till Göteborg! Gled runt lite på stan och kika på allt. Människor som kläder. Lisa kolla på alla skor som fanns i hela götet, typ! Haha, den är galen i skor.
Jag och Lisa träffade Housain med!! Så honom var vi med i ett par timmar. Satt vid vattenet och tjöta massa minnen. Sen drog vi med honom till Frölunda och kika på när han träna! Efter det drog vi in  till stan igen. Jag och lisa va hemma i grästorp runt 3 kanske på natten. Men det var en kanon bra dag, och kändes skönt att få träffa husse igen och prata med honom.
Och i natt har lisa sovit hos mig.. Mysigt. Vi lagade god mat igår och tog det jätte lungt.
Dags att gå ut i solen kanske! Lisa kommer tillbaka till mig snart, hon är hemma en snabbis. I
kväll då, ja då vet jag inte vad vi ska hitta på, Blir något iaf. Det är ju helg! SKÖNT.

Ha en fin fredag!
Puss!


Alla dagar är fredagar utom lördagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback