Fredag

Det borde vara förbjudet att jobba på helgen. I morgon + på söngag. Men det är = pengar. Och pengar tycker jag ju om. När jag får lönen i, hur stavas agusti? augustit, agusti? jaja vilket som, agusti iaf, då ska jag köpa mig en fin bärbar dator. Det har jag velat ha så länge jag kan minnas faktiskt.
Tänkte kladda på massa smink i anstiket nu, usch. Tänk att vi tar på massa lekt i fejjan för att bli snygga. Egentligen är vi tjejer jävligt fula. Endel av oss iaf. Bla jag. Iaf, jag och min käraste skall till trollhättan och köpa en ny soffa. Gunk. Hoppas vi gör ett bra köp. Så dagen kommer väl destå av att flytta vår andra soffa någon stans, och städa lite lite.
I morgon är det antligen fallens, då ska jag träffa fina människor! Estelle bland annat! Blir fint det.

Några frågor på det?
Have fun..
Puss L



i fight like hell to hide that im giving up


Kommentarer
Postat av: Emely

Linndaaaa, du måste ge mig ditt mobil nr, vill att vi ska hitta på ngt.. när jag kommer till grästorp så kommer jag höra av mig så vi kan busa som förr :D Buuusjävlar som fan var vi hahaha, sen när jag har vart uppe, så kan du komma ner till mig om du vill.. och erik om han vill, men som du sa om han jobbar kan du komma själv om du vill. Saknar våran tid gumman, vi hade så kul.. glädjetårar för dig !!! Så underbar är du, luuuv!!! Puss&kram

Postat av: Jossan

AUGUSTI. :)

2008-07-20 @ 14:27:45
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: lisajosefina

om inte makeupen hade funnitsinte, gu så tråkigt det hade vart så jag tycker det e brra att den blajjan finns ja ;) kösspårej

2008-07-22 @ 01:56:01
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback