30/7

Grattis på födelsedagen min älskade Erik!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Nu har vi vart vid värnen och doppat oss och suttit i solen och ätit mat och myst.
Och nu ska vi fortsätta mysa och bara vara med varandra hela kvällen.
Han är det bästa jag vet!
Så grattis igen älskling.
Nu blir ska vi mysa hela kvällen och ha det underbart tillsamans, som alltid! :)

Efter 3 år och 3 månader tillsamans så känner jag verkligen att det är du som är min kärlek, mitt liv, min livskamrat.
Vi har ett underbart liv framför oss, du och jag erik. Du och jag.



Vi är kärlek, baby.

Kommentarer
Postat av: Erik

hihi fan gullig du är min lilla ängel..=) ja mysigt har de varit ;) *Grrr



nu ligger du och solar med dina brön i vädret:D hihi sexyy baby;)



Älskar dej gumman <3

2008-07-30 @ 21:10:02
Postat av: Emely

så jävla söta ihop e ni :) så fint par!!

Postat av: Emely

Jag dansar bara när mina knän blöder * Grrr

2008-07-31 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback