13:52

En liten fråga... Hur jobbigt får ett liv bli egentligen?
Ute är det grått och trist.. Jag är trist. Alla är trista!
Jag är den svaga, Ibland blir det för mycket.
Fast egentligen måste jag vara den starka.
Hur klarar jag så mycket annars? Jag vet inte.. Känner mig svag. Men är nog stark.
Jag har stått upp alldeles för länge nu känns det som..
Är det min tur att falla nu? Men vem tar då emot mig?
Låter ni mig falla eller står någon där bakom mig?
Falla. Stå kvar. Falla. Stå kvar.

Hur mycket orkar en person innan den faller ihop, på riktigt?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch lilla gumman, låter som du är depp idag, inte bra inte braaa! :/ .. Mja, men det där med psykolog alltså, tröstäta, det är ju HEMSKT! Fyfan att jag har fastnat i den där skiten. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback