02:22


Ååå vad snygg. Orka snygga människor typ!! Lägg av.

Jag sitter här i mörkret i vårt lilla mysiga sovrum med Eriks hörlurar på mig fast jag inte lyssnar på något. Har inte ens ljud på för tillfället, men dom är goa över öronen. Har liksom vant mig nu efter några timmar.
Jag är hungerig också, attans. Men ingen idè att äta något såhär sent.
Föresten, Jag såg en dam idag när jag var ute och promenerade lite, hon hade rött hår. Det var en rätt konstig nyans, ja, somliga skulle nog säga att det var ganska fult. Jag tror hon drömt om att färga håret rött hela sitt liv men inte vågat förens nu. Och jag tyckte det var väldigt fint på något sätt. När jag blir gammal ska jag tatuera mig och färga håret rött!

Dags att sova? Låter skönt.

Puss L


Kommentarer
Postat av: Emely

Linnda , vet du vad.. du är snyggare än henne kan jag lova :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback