DET ÄR VÄLDIGT JOBBIGT MED RUBRIKER.

hali hallå.

idag mår jag inte bra alls! så blir en kortis blgg.. så ni vet...
min dag idag har bestått av att sitta och slöa vid datorn, städa & tvätta lite. tråkigt och seg dag.
med mig är det inte heller så kanon alltså. har ont i huvudet, halsen och örat.. morrr.. orkar inte.
är även lite deppig. men det är ju fredag imorgon och då ska jag och älskling ha lite mys. du e bäst.

har precis kollat på tv, 'unga mödrar' man blir ju lite sugen alltså. men det får vänta ett par år till.
innan tv:n tog jag en helt underbar dusch! gjorde inpakcning med.
nä, blir en kort blogg idag med. förlåt! men som sagt, jag mår inte helt hundra.
tänkte väcka min lilla sötnos som ligger och vilar en stund. sen fixa något till oss att käka!
min mage kurrar...
ha en fin kväll snuttisar.
vi hörs då!

with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback