Oh this god damn februari

Hej! Nu är det tusen årsen jag skrev igen...förlåt!

När jag vaknade i morse så kände jag att det skulle bli en fin dag.
Jag kikaden ut genom persienerna och solen sken in. Då log jag lite..
Ingenting går upp mot lite solsken.
Annars mår jag... okej! Helt okej faktiskt. man får ta en dag i taget. Det får man verkligen göra.
Ett andetag i taget och en timma i taget. Då brukar det bli bra.
Jag måste verkligen, VERKLIGEN försöka sluta vara så galet meeeega känslig! Sjukt jobbigt.
Måste kunna lite på mig själv. Och måste kunna förstå att alla inte är sura på mig hela tiden, och alla vill mig inte illa. Mhmm!!

Jag har vart ute med hundarna idag och busat lite i solen. Det var skönt. Blir en promenad i skogen med mitt hjärta när han kommer hem från jobbet.
Nu ska jag kolla på kyle xy, har bara typ 6 avsnitt kvar!!!!!! sen ska jag cykla!

ha en fortsatt bra eller dålig onsdag.

with love, L

Kommentarer
Postat av: Adéle

puh, förstår hur du känner dig :) Vad duktig du är på att skriva:D

2008-02-20 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback