Alla bloggare är likadana

trot eller ej!
men i natt satt jag uppe i ett antal timmar och klicka mig in på olika bloggsidor och kollade videobloggar på youtube. det verkar som att alla är ute efter att vara ngn "Blondinbella" wannabe?! alla verkar vilja ha sina videobloggar som hennes..
alla säger typ såhä, gäääärna med mkt mkt sthlm dialekt också, och inte glöma att pilla med håret och puta med läpparna samtidigt som ni pratarr;

"hejsan allihopa, idag mår jag suuuper bra! hur mår ni, hoppas allt e fint med er.. igår va jag ute på stan med X och vi fika och hade mysigt,... ehm.. aaah... justde, jag har köpt en ny tröja! jätte fin, men väldigt dyr..aaah... mm...ikväll ska jag på fest med alla inne folk. och jag e sååå glad för det. ville bara visa er hur jag såg ut idag, och aaah... mm...ehm... vi får ha det så bra alltihopa, pusspuss! "

sådär låter ALLA videobloggar jag kolla på igår i stortsätt. lite trist tycker jag. varför vill alla eftertracka blondinbella för?! hm...
Gör något eget, skulle va kul och se vad ni prata om då.
Så  sl-sl-sss-sl-uutttaaa härmas!


jag är sjuk.. snoret rinnner huvudet dunkar och halsen svider!
så nu blir det sängen och andra avenyn hela dagen.
vi hörs då!

with love, linnda


Kommentarer
Postat av: Adéle

håller med dig, haha men det är rätt kul att se hur många fjortisar som skämmer ut sig :)

2008-02-21 @ 13:44:02
Postat av: Mindy

Din bild i detta inlägget är jättefin! :) Puss /Mindy

Postat av: anna

håller med :)

2008-02-23 @ 12:51:38
URL: http://mjaauuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback