Goder afton



Den här godingen är jag och erik barnvakt åt nu hela helgen. Så himla kul!
 Finns ingen mysigare och snällare unge.

Så nu ikväll efter jag lagt Molly för kvällen har jag gjort bara enbart onödiga saker.
Typ det här har jag gjort.

* Duschat, sen borsta håret med händerna för att det ska ta längre tid.
* Filat naglarna (?!) Länge. Och noga. Också för att klockan ska ticka iväg lite.
* Suttit på diskbänken.
* Klippt av hela min lilltå nagel på ena foten bara för att. Och bara för att den tån är så liten och onödig. Likså nageln då.
* Kollat ut genom fönstret, såg dock ingenting. Kolsvart.
* Letat efter ost.
* Skrivit sms till massa människor, utan svar. Självklart.

And so on.....

Jo men min kväll har vart bra endå. Faktiskt. Ganska skönt att göra onödigt onödiga saker ibland.
Och just för att jag gjort onödiga saker nu ikväll så ska jag ta mjölkpaketet som står på bordet och skölja ur.
 För det är väl onödigt om nått? Jag tycker så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback