God jul

God jul!
Dagen har vart perfekt, mysig och underbar. Va hos pappa och hans sambo på morgonen med brosan, fick presenter och åt lite och mys. Sen va det hem till mamma, sen kom dom andra och dagen va perfekt som sagt. En bra julafton!
Nu har jag nyss kommit hem från lisa, kikat lite på vad hon fått och kramat henne hejdå. I morgon åker jag och blir borta 2 veckor. Jag är helt ensam hemma nu, både erik och putte är redan i östergötland. I morgon skall jag åka tåg i 4,5 timma! Fy satan vad jobbigt. Tur jag har datan iaf. Nä, nu ska jag packa och fixa det sista.
Jag längtar tills i morgon eftermiddag när jag får pussa älskling igen och är framme i östergötland!


Kommentarer
Postat av: Garbomannen

God jul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback