Rock'n'roll dör aldrig i dig

Jag blir verkligen så fantastiskt glad när jag inte kan ladda över bilder till datan från min nya kamera. Så glad att jag sitter och as garvar, verkligen skit kul att det verkligen inte fungerar.
ÅH WÖÖGH. Har ju ganska många bilder jag vill visa för er, kamrater.
Åh igen, jag kom på att det är fredag idag! Nu känns ju allt mycket bättre. Fredag = helg som är = öl. Ni kan det där nu va?

Igår jobbade jag natt, tills i morse. Gick fint. Slutade 08:15 och då mötte mormin upp mig. Det var lite marknad på torget, sån där liten marknad med 4-7 stånd ungefär som bara finns i små samhällen, som Grästorp. Dom brukar vara ganska tråkiga, typ hej hej den kan man spy på eller älska, idag tyckte jag om den iallafall ganska mycket. Köpte mig 4 par trosor faktiskt. Och en smaskig kokos duschcreme som luktar... Kocos, ljuvligt. Och en annan duschcreme som luktar Körsbär/granatäpple. Godaste doften!!! Suttit och snittat på den nu sen jag köpte den. Behöver inte sniffa mer, lukten sitter i min näsa, och lär nog göra ett tag till, också ljuvligt. Seeeedan köpte jag en kroppslotion, som doftar hasselnöt. Typ aaaaah vad gott. Så frescht! Och två små söta naglack i fina färger, och en liten burk med kräm mot torr hy på hela kroppen. Det var det. Nöjd iaf..
Åh, nu blev jag sådär glad igen!!! Inte. Vill ju verkligen visa bilderna jag har på min kamera. Är blandannat bilder på det jag köpt idag, samt mer. Tråkigt tråkigt, men visst är det så himlans typiskt mig, att saker inte funkar?
Tror så.
Kanske ska städa nu och sätta på Nationalteatern-Vi fortsätter spela rock and roll , på högsta volym. Sådär riktigt högt, så det svider i öronen och grannarna blir arga. Det låter kul tycker jag. Dags att dra fram dammsugaren och svänga lite till National teatern då! Vi hörs kamrater. Tills dess, sköt om er.

Klart slut! / L


VI FORTSÄTTER SPELA ROCK'N ROLL, MEN VI HÅLLER PÅ OCH DÖÖÖ


Wäääääääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback