vi dansar och du har så mjuka läppar.

Hej där bakom skärmen. Där blir du sittande ett tag om du ska läsa mitt inlägg.. Blir nog lite långt!

Som jag sa, Barcelona va fint! Åh vilken mysig liten minipini semester det var. Vi kolla i en kyrka, som dom byggt på i 300 år, och som inte är färdig än (gunk!!), helt otroligt. Bygg klart va. År 2026 skulle den vara klar. 326 år för att bygga en liten eller nej stor, fruktansvärt stor, gigantisk kyrka, ja det är fruktansvärt galet häftigt och helt otroligt. Men det känns änna lite som att någon dag när denna mäktiga kyrka är frädig byggd så kommer säkert någon liten människa bomba sönder hela kyrkan. Pang boff, 326 år till spillo, Så tror jag.. Men jag brukar tro fel, oftast.
Vi var lite över allt, kika på fin fina byggnader, stranden, fotbollsarenan som va kanon fin och massa sevärdiga saker. Varje kväll slutade med att vi satt på någon härlig liten uteservering och tog oss en öl eller två eller fler och bara liksom njöt av både värmen ölen och sällskapet. Liksom bara satt och va, prata och hade trevligt. Lite sådär ska livet va. En fin uteservering, lite svag spanskmusik, härliga kypare som inte kan någon engelska som kommer med otroligt kalla och otroligt goda öl. Sen blir man lite sådär små onykter, inte full, bara onykter, så man känner sig lite sådär härlig ni vet. Åh underbara känsla. Ja, det jag vill komma till iaf var att vi hade fina och underbara kvällar! Samt dagar också då förståss.
Maten var god, ölen va ännu godare, spanjorerna va sköna, vädret var skönt, allt var skönt. Vi hann allt med att shoppa lite med såklart! Och jag hann med att få skoskav av alla mina 5 skor jag hade med mig. Hade plåster på varenda liten hudyta på fötterna känndes det som. Men liksom vad gör det att man haltar runt med tusen blåsor och skavsår på fötterna när man är i en så fin stad som Barcelona? Absolut ingenting. Smärta är hjärnans kamp mot kroppen.. Visst?
En hel del bilder blev tagna med, 600 st. Önskar bara jag kan lägga in dom på datorn. På tal om data, i morgon (förmodligen) kommer min nya laptop som jag har beställt! Typ fan vad jag längtar. Äntligen.. Skall bli skönt att få en dator som itne tar 20 minuter att starta upp... Denna åker ner i förrådet! Eller kanske ännu bättre, i soperna. det sistnämnda låter bäst.

Vi har vart och shoppat lite idag. Min erik och jag.. Ännu mer saker till lägenheten! Vi hade ju köpt så mkt fint nu när vi vart borta, lampor, ljuslyckor, duschdrapperi, matta, ljus, bordstabletter, tvålpump, and so on.. Massa fina saker! Va så himla kul att komma hem och sätta upp alltihopa. Igår kl 23:00 så börja jag skura ur duschen och satte upp nya duschdrapperiet och la in den fina rosa mattan och dom fina rosa tvålkopparna samt en mugg och fina rosa ljus. Blev som nytt badrum. Så himla fint. IAF, idag så köpte vi nya blommor och nya krukor och ny matta och massa små skit. Så himla kul att köpa saker till lägenheten. Och så köpte vi mat. Det var helt tomt i kylen.
Jag förstår om ni inte bryr er om vad jag köpt för saker, men jag berättar endå så bry er, lite... Är så glad över alla nya saker. Så ni får stå ut. Och på fredag hämtar vi våra nya soffor!
Lisa.. Min lisa, lilla fjun... Idag träffa jag henne efter att vart utan henne i 4 veckor. Var skönt att se ditt flin igen, hjärtat.
Nu kliar det i ögonen och jag känner jag jag blinkar mer och mer för varje sekund, så är nog dags för sängen..
I morgon blir en fin dag, en riktigt fin dag. För världens bästa vän, min Emelie fyller 18 år! Jippie joohooo!
Så dit skall jag imorgon på kalas och ge henne en fin present! Kalas e fint det. Men emelie är finare.
Dig om någon skall bli skönt att träffa igen efter dessa 4 veckor.
Dags för tandborstning och sedan sängen, underbara säng. Den har jag saknat.
Åh vad skönt det är att vara hemma igen!

Puss från linnda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback