To night.

NU är det nära. I natt kl 02:30 åker vi härifrån till Flyglpatsen. Gunk. Jag är nervös! Planet lyfter 06:30. Så om ett dygn är jag där! Fan vad fint. Vill att dagen ska gå fort. Har mycket att göra idag. Ta ut löshåret, färga håret, sätta i löshåret, packa!! Åka och käka middag hos eriks farmor och farfar, fixa naglarna and so on. Jag är faktiskt nervös för flygresan! Var ju ett plan som krascha i spanien igår. Uh...
Well well, nu ska vi åka och köpa hårfärg till mitt stackars hår!
Har sagt det förut och jag säger det igen, Ha det så bra i kalla sverige!
(Kändes lika bra att skriva det denna gången också!)

Puss och kraaam!



Där har du emelie älskling! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

2008-08-21 @ 12:07:48
Postat av: Saraa

Trevligt resa :D Jag åker snart också.

Så vi får höras när jag kommer hem tycker jag (:

Längesen vi hördes av ju :( Jag saaknar dig .Pusspuss<3

2008-08-21 @ 17:23:34
Postat av: Emely

Ha det så kul nu gumman, besök La Rambla som ligger i Catalunya, ifall ni har nära till tunnelbanan =) Finns massvis att se, ha det så kul och njuuuuut. Pusssar & Kraamar!

Postat av: Jossan

Oooh! Ha det så kul därborti nu!! PUSS!

2008-08-22 @ 15:28:41
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback