Skänninge marken

Hej!
Idag har jag och älskling vart på marken med Macke och Malin. Jag köpte en vattenpipa! =) Med äpple och jordgubb smak. Sen köpte vi lite saker till lägenheten osv.. Gick där i ca 5 timmar! Puh... Träffade söstaste Mikaela Hultgren med, sötnos! Sitter just nu hos macke och malin och dricker en kall öl och lyssnar på lite go musik. Kan livet bli mycket bättre? Nej. Eller jo, om emelie och lisa var här vore det tusen gånger bättre. Ni är de bästa!
Ikväll blir det party party! Kommer bli roooligt!

Puss Puss I love u allll

Kommentarer
Postat av: lisajosefina

å vattnepipa som e så gott å socialt att ha. nu blev jag allt lite avis, vill ju ed ha en sån b2. hur mycketkosta den på marknaden? hoppas du har det kanon, puss

Postat av: emely

Ställ en fråga i min blogg :D

2008-08-08 @ 12:58:29
URL: http://chicadulce.blogg.se/
Postat av: Jossan

Söt du är gullplutt!

2008-08-18 @ 22:20:55
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback