Alive.

Jag lever.
Och jag är fortfarande i Östergötland. Har det helt ok. Nu är det bara onsdag, och torsdag dag kvar, sen på torsdag natt så åker vi till Barcelona! Kommer bli grymt. Och när vi kommit tillbaka till svergie ska jag köpa en dator direkt, sen ska vi hem och fixa med allt nytt till lägenheten. Och så ska jag träffa lisa och emelie!!!! Direkt. Och mami och brosan med. och papi! Saknar er. Men nu ska jag och älskling åka till goaste Jossan en sväng! Får se vad vi hittar på!
Lär inte uppdatera försen jag kommer hem. Till grästorp. Med min nya dator. Fan vad fint.
Ha det så bra. Jag hoppas det regnar på er här hemma i sverige när jag är i Barce och dricker iskalla bira i solen!

Ha! Kiss and goodbyyye!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback