4/8

Hejsan!
Helgen har vart bra. På dagen på fredagen minns jag itne riktigt avd jag gjorde. Men framåt kvällen så käka jag Middag hos grannen, sen gick jag upp och duscha och börja sminka mig. Lite senare sen kom Joel och gjorde mig sällskap, drack lite öl och tjöta skit. Sen kom min älsklings lisa när hon slutade jobbet! Trevlig kväll.
Lördags jobbade jag natt, gick bra. Igår va jag och shoppa med älskling och lisa typ.

Men nu har jag liiite bråttom, därför bloggen blir så fruktansvärt tråkigt och framstressad. Men jag skall åkte till skänninge strax, ska bara packa det sista. Herregud va kläder jag har med mig. För er som itne fattat det än, så ska jag och erik vara borta i östergötland i en månad. Och så ska vi till Barcelona och massa skoj!
Men nu måste jag kila. Kommer bli glesa upptaderingar nu framöver, men jag ska skriva ett inlägg så fort jag får tag i en dator!
Men ni får ha en fortsatt trevlig Augusti mina vänner. Så hörs vi snart.
Jag skall ha det för jävla bra.
Men kommer sakna de två bästa tjejerna jag känner något grymt mycket.
Emelie & Lisa.
Fan vad jag kommer dö lite grann utan er.. Puh...
Kommer bli jobbigt att vara borta från er två så länge. Åh en liten tår nu. Bäst att sluta... Jag älskar er båda två grymt mycket, men det vet ni!

Ha det bäst allihopa.

Puss




JAG ÄLSKAR ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback