Uppdatering. Varmt...

Oh ja, varmt har det absolut verkligen vart idag. Sitter här nyduschad, gjort ansiktsmask och hårinpackning. Känner mig fräsch. Fått mycket färg idag med, eller ah brännt mig mest! Men det blir ju brunt till slut ;)
Suttit ute och solat hela dagen med hundarna. Sen vid 5 gick jag och älskling och mötte Bella och vi gick till vårdcentralen först sen drog vi till BG och tog och varsin underbart god mjukglass i den härliga värmen. Va så skönt att äta en kall och smarrig klass med tuttifrutti strössel på och ha solen rakt inpå ansiktet, kunde inte bli så mycket bättre faktiskt. Vi drog oss hemåt efter glassen och hämta brassestolarna och en filt så gick vi ut på baksida och la/satte oss i solen, igen. (vart ute heeela dagen)  Lyssna på musik och bara njöt av värmen. (vart ute heeela dagen) Underbart var det! När vi senare kom in gjorde jag och Bella oss två varma mackor med Jalapeno, ketchup, kryddor och ost! Smarri smarr, så satte vi oss och tjöta och kika lite på tv.
Runt 8 snåret tog vi med oss hundarna ut och földe bella till bussen, älskling och jag. Väl hemma igen så tog jag en underbart skön dusch som jag skrev i början av inlägget.  Jaaa, och nu har jag legat i sängen lite och skickat sms med frida, På fredag blir det Grilla & dricka med ett par goa tjejer hemma på baksidan här hos mig! Ska bli mys och kul.
Älskling är iväg och köper snus nu, han sa att han skulle köpa chips med, men sen sa han att han inte skulle det. Men jag tror att han köper endå haha, det återstår att se! ;)

Dagen har vart bra. Fan vad skönt.
Ta hand om er, Lateeeeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback