Upp och ner

... går det jämt! ena dagen mår man som underbart, ena dagen mår man piss rent ut sagt. sen mår man bra, sen dåligt igen. en dag kan börja helt fantastiskt, man kan vakna med ett leende på läpparna, men sen helt plötsligt kan man bli sådär sjukt jobbigt deppig, på bara några sekunder. varför är man så känslig? varför tillåter man sig själv att deppa ihop som en jävla mes? de e frågan... varje dag tror man att: idag, idag är en bra dag! sen pang boooom som en bomb så kommer de där jobbiga igen. från ingenstans, och jag vet inte varför eller vart det kommer ifrån.
MEN!!! meeeen man lever, och den smärtan man känner är livet. man måste kämpa. vänner, kärlek, familj. varför strävar man efter så mycket mer hela tiden,? när det är det bästa man kan ha.

nåväl, lite tankar som flög ur mitt huvud och ner till tangenterna..
för övrigt: fredag i morron! vilket innebär helg som är=öl som är=gott! nice nice.
mina fantastiska och fina vänner emelie & AD kommer nog förmodligen och gör mig sällskap i morron kväll, eftersom min man är på after work, och jag, tönten själv, vågar & vill inte va själv hemma. höhö! funny...

Jag e sugen på glassen twister och en sjukt varm sommardag, så varm att man svettas och bara längtar tills man får åka och bada. och solen bara steker på och man känner hur man bränner sig. sen på kvällen när man duschar så sviiiiider de för man brännt sig så.
Behöver ju inte fråga om det är ngn mer än jag som längtar men okejdå:
NÅGON MER SOM LÄNGTAR?!?!

Dagens;
Vad jag verkligen vill göra:
åka utomlands.
Lyckligaste stund: alla samtal i tele med min bästa vän under dagen.



Nu ska jag borsta tänderna, vilket jag älskar. Lateeer!








PS. jag tror fan att jag har den bästa humorn i världen!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh.. jag vill också ha glass en varm sommardag!
Du vet väl att du kan prata med mig om du någon gång skulle behöva?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback