FLYTTAT DÅ

jajjemen! nu har vi flyttat, äntligen.. men fan så mycket skit vi slängt! säker 20 sopsäckar.
va i gamla lägenheten idag och städa, i 8 timmar!! själv!!! jobbigt som tusan, blev inte ens klar.. det ska va noga!
jag grät ett par droppar för jag tyckte de va så tråkigt haha, tönten själv liksom.
sitter och kollar på när baby sätter upp hatthyllan, blir snyggt ;)
moster fyller 34 år idag, grattis grattis!

Dagens;
Vad jag verkligen vill göra:
Sova och mysa med älskling.
Lyckligaste stund: När jag kom hem till min fina och mysiga lägenhet.


ne nu ska vi snart ut på en promenix med vovvarna.
vi hörs ni, köss.

Kommentarer
Postat av: frida.

tack gumman :)

Postat av: frida.

va arg jag blir när inte allt kommer med ;(
skrev iaf , att jag ska komma och hälsa på dig nåndag i din nya lägenhet när du kan och så :)

2008-04-09 @ 08:19:17
URL: http://piify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback