Lycklig!

God morron vänner & fiender!
idag gick jag upp tidigt iaf! kl 10.15, tidigt för en sjusovare som mig..
& idag känner jag mig lycklig, för jag ska bege mig till paradiset! (Skänninge)
och ikväll blire att träffa makke & malin & käka tacos med eriks familj, yummie.
sen i morron ska vi på 80 års kalas (hurraaay) med 3 rätters middag osv.
men kvällen i morgon ska tillbringas med min underbara Anja & mathias! :) underbart, javisst!

igår köpte jag nytt smink, en SOLO tidgning (som itne hade så mkt fina kläder osm jag hade hoppats på) & lösngalar, jepp! dom är skit snygga, men det återstår att se hur länge dom sitter kvar.
igår va jag lat, så jag köpte färdiglagad mat, tacos typ. va helt okej! (eller jätte gott!!)

näää ni vänner, nu hinner jag inte sitta här & skriva en bok.
ska nog hoppa in i duschen nu, jepp så får det bli!
Helgen kommer bli kanon, Hoppas ni med får en helg.
Hörs på söndag kväll! Några frågor på det?
Have fun!


with love,
er linnda..


(en bild på mina snygga naglar, jepp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback