helgen and so on!

hallå där ute alla liv!
ska väl börja denna bloggen med att dra lite vad som hänt i mitt liv under helgen!

Fredag;  jag & erik åkte då ganska skapligt härifrån, åkte till mor min & släppde av vovvarna. drog in på a6 en snabbis & jag köpte en kanon fin klocka! sen vidare hem till erik där det bjöds på tacos & lite prat..
jag va skit sliten & hann/orkade inte fixa till mig så vi drog direkt till macke & malin där vi börja förfesta lite smått. jag drack vin, jepp! sedan drog vi oss innåt mot mjölby för lite partaj, men va sådär. jag va inte så pepp & va sliten & trött. kom hem vid 6 på morronen, & vi somna tätt intill varandra.

Lördag;  eriks fader kom upp & väckte oss kl 12:55, så bara stiga upp & fräscha till sig (så det gick, såg skapligt bakis ut endå) sedan kom det lite gäster & födelsedags barnet som fyllde 80 bast (eriks farfar). käka tre rätters & drack lite gott.
stanna kvar ett bra tag, men sedan drog vi till donken med anja & jenka. sen vidare hem till Julis där matte & jimmy också va, kolla på lite film. sen åkte jag & erik hem och myste & prata tills vi sedan somnade.

Söndag; drog & kolla på eriks nyfödda kusin, packa, käka mat med eriks familj, jag fick present! (TAACK) sen drog vi oss hemmåt med en ny säng på släpet! kom hem, satte upp sängen, glodde på den film & myste. somnade gott.


SÅDÄR. då vare sagt lite om helgen.

igår käka vi revbenspjäll & potatis sallad & myste oss. kollade på nya beck med, jepp!
idag, städa lite nu för ovanlighetensskull (huh!) :p
sen sola lite & dra på en feting promenad för fan, ska bli så skööönt.
annars idag så vägrar verkligen mina fingrar skriva, & min hjärna vill inte tänka. så jag får nog avsluta bloggen här.
jepp! men kanske (inte) uppdaterar senare ..

ha det så bra då minna vänner.
på fredag kanske skåne sara kommer hit, men det återstår att seee!


CIAO

with love,
er L . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback