Grattis till mig själv!

hallå alla lyckliga människor!
idag äre såhär att jag Fyller år, jeppjepp. 19 härliga år..
folk frågar "hur känns det?" och ja ni, det känns väl precis samma som igår! ;D
måste tacka alla som vart så himla gulliga & grattat mig och sådär.
men det bästa va helt klart Anjas sms jag fick i morse, det gjorde mig så fruktansvärt glad!

blev väckt halv sju i morse utav att erik säger "grattis kääära pippi" så får jag frukost på sängen, hiih.
gulle.
Nu så tänkte jag ta mig en lång dusch, göra ansiktsmask & sen sminka mig o sådär.
senare idag ska vi bort till pappsen på middag, jupp.
Hoppas verkligen denna dagen kommer va bra hela dagen. Det återstår att se.
what to say, what to say!
jag uppdaterar senare, så ska jag visa vad för fint jag fick utav min älskade erik! :)

Puss så länge, glöm inte ta hand om er.

Whit love,
image2


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis

Postat av: emeely

grattis <33 lite sent men fattar ju inte blggen så bra:D

2007-09-13 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback