Det är knivigt att sätta rubriker ibland

tjena pysen!
vaknade med illamående & halsont. (fast jag gillade halsontet faktiskt) men illmåendet gick över när jag ätit lite, jepp!
annars dagen idag har vart slapp, suttit här. glott på en skön rulle, Jersey Girl. jag drog ett par trårar, den e så fin den filmen. tog en skön dusch förut & gjorde inpackning, kollat på idol, jag rös.
förövrig så är jag lite kär i Gunvald Larsson i Beck, men det går nog över.. (hihi)

hå, då e det helg i morron. skönt? javisst!
fast erik ska till kusten & jobba i morron. så emelie & bella & adele ska komma och göra mig sällskap, får se vad vi klurar ut att hitta på, men något blir det! jepp.
pratat i mobben med emelie i en timma ungefär nyss, har typ lite ont i käkarna om man säger så. skrattar ju typ hela tiden. min snusse.
annars har jag inte så mkt att tillägga, eller jo! en sak  . . . .

Har du en vän du kan väcka mitt i natten?
som utan tvekan kan ställa upp för dig?
som tröstar gråten, men även delar skratten,
som för din skull aldrig skulle säga nej?
Har du en vän du kan väcka mitt i natten
Då är du rik på det bästa sätt som finns ..
då ska du nästan kunna gå på vatten
och vinna segrar som ofta inte finns

Har du en vän du kan väcka mitt i natten?
Det har jag, emelie jag älskar dig! ♥

sådär, nu har man vart lite poetisk också, höhöh! ne.

jag vill ha sol! strålande solsken i morron.
Må vädergudarna vara med oss! vi ses om ett tag ..


Puss på kinden,
er linnda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback