YOU NEVER KNOW

Halloj!
drar lite helg direkt.

fredags så åkte jag på möte på morronen och det gick bra, det gick ok. får hoppas allt fixar sig nu.
drog till ica efteråt med emelie och kolla lite.
sen åkte jag & mamma hem & jag packa, sen åkte vi hem till mami!
när vi kom till mami så åkte mamma, jag, hilding & hilda till stan & jag fick en klänning & en svart polo tröja. tack!
sen gick jag med Hilda till en affär så hon med fick köpa sig ngt.
åkte till willys och handla mat. sen drog vi hem och då kom erik, så spela Jag & erik & hilding lite Wii.
käka lite senpå kvällen & så. I går så tog vi det skapligt lungt, spela tvspel & kolla på tv. jag va inne i stan ochsola lite med. på kvällen/natten låg älskling och jag i sängen och kolla på hemnet.se och kolla på massa fina hus och så, jätte mysigt :)
Idag har jag ridit faktiskt. gick kanon bra!
nu ska jag gå ner i mammas källare och sola!

orkar inteskriva blogg idag verkligen så får bli en tråkig blogg.
återkommer imorron!

later tråkmånsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback