MY DREAM IS TO FLY

hej där goingar. 
som ni ser har jag försökt på att fixa bloggen lite. vilket inte gick så bra.
men man lär sig! detta är bara tills vidare.

jag mår bra idag! och ska snart sola lite sen ska jag ta mig ut på en
skön promenad med min kära mp3, solen skiner och det är sådär skönt kallt ute.
nivetsådär, då kinderna fryser lite, men solen ändå värmer.. skönt!
blev inget städa igår. men det blir idag.

annars så är allt som det ska.
alla jämför sig med varandra & strävar efter det bästa.
"måste ha det bästa, annars är man ju sämre än den andre"
puh.. sorligt men sant! livet är hårt om man vill vara & ha det bästa.
Jag nöjer mig med det jag har just nu. & tur jag inte har sånna vänner!
För varför ska jag sträva efter det bästa när jag redan har det?

later


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Försöker också fixa min sida är ny här men vet du hur man gör så att kalendern syns? :S Eller vet du vart man kan läsa om hur man fixa designen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback