underbart!

. . . äntligen sommarlov!
I onsdags så va vi i Götet med klassen/IP, världens underbaraste dag!
jag hussein & emelie jossi gickpå stan och jag shoppade nytt hår, en sommar kläning, en kjol, och en t-shirt!
vi va och käka med och hade världens bästa dag.. träffade alla i husseins familj, och dom va så gulliga allihop!
underbara..
sen satte vi oss vid heden och drack lite öl och tjöta, sen drog vi oss till liseberg och åkte lite.
bussen hem va alla trött, josse sov, emelie sov, och jag & hussein sov. :P
trötta efter en lång och underbar dag!
tack mina älsklingar, hussi emelie & jossi. Älskar er!

nu sitter jag här & ska snart sminka mig och vänta in erik, sen ska vi dra oss till thn!
helgen frå se vad som händer, har lite olika planer, så får se vad som hittas på!

ha dte kanon,
puspsuss


Whit love,
Linndyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback