VARFÖR GÖMMER NI ER

hallå mysisar.

Jag har still pain in my head. jobbigt äre. Och halsen är inte bättre den.. Men jag går inte under jorden för det inte. Mår annars helt ok! mormor va här förut en kortis och lämna julklappar. Nyfkien vad som är i? jovars.. Men man får vänta tills julen. 
Jag börjat lyssna en del på gamle gode  Ted Gärdestad igen. Han finns liksom alltid där och han är bra att plocka fram när man behöver pigga opp sig själv lite. Man behöver hans för kärlekens skull  när man sitter och tittar ut i mörkret. Man glömmer alldeles för lätt bort sina gamla idoler.

Vi fick inget besök igår utav lussegubbarna. Puh för min del! Men jag hade heller aldrig gått och kanckat på ett hus som är helt nersläckt och presinerena nerdrgna över allt. Ha!

Skrev ju igår att jag skulle prova en ny ansiktsbehandling/peeling. Men blåögd som jag är så trodde jag ju givetvis att detta under skulle fungera. Men nästan ingenting hände, Förutom att jag blev kanon len. Det kanske fungerar på andra, men inte på mig. Om inte pytte pytte. Men det blev liksom som skrubb. lite bra kanske va det då.
Men liksom, vem tror att krossade alvedon blandat med vatten ska kunna ta bort pormaskar?
Det var kul att prova iaf! Kommer nog testa igen, för det blev som grusskrubb ni vet? Så man skrubba ju av lite. vill ni veta hur man gör så kommentera.
Ikväll ska jag ge mig på och testa en annan sak! Återstår att se om detta fungerar... Hoppas gör jag iaf.

Nyår närmar sig.. Skänninge blir iår för min & älsklings del. Ska bli kanon kul att vara med alla skänninge bor.
Trivs så himla bra i skänninge.

Ne om man skulle bege sig ut i köket för att laga lite middag?
Så får det bli.


Later

Kommentarer
Postat av: fluuga

krya på dig söto!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback