Let's make everything alright....

ja men hallå!

här sitter jag och luktar kassler om fingrarna. blev sen middag idag. min underbara broder kom hem från norge idag, skönt! känndes bra att få krama om dig igen...
för övrigt så känner jag mig väldigt sliten & trött. ska bli skönt med nyår & jul så man får piffa till sig lite extra.
på torsdag ska jag även färga håret mitt och fixa i hårförlängningen. blir snyggt!
varken bestämt kläder till jul eller nyår än, men det ska nog inte vara några probelem.. har ganska mycket nytt & fräscht.
åker till mamma på fredag, firar jul där. sen åker jag till skänninge där erik är. och där stannar vi tills dagen efter nyår!
sen hinner vi vara hemma i en dag, & dagen efter kommer Äntligen min underbara karolina. som jag längtar efter dig nu.
10 underbara dagar med min bästa!

ne, nu ska jag se en dokumentär om kortväxta.

vi hörs då!

ajö, linnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback