DECEMBER NATT


god morgon!

drar lite fort Torsdag & fredag.
trosdags så kom min älskade emelie till mig, och va snäll och färga mitt stakars hår och satte i löshår!
tack för det älskling. i love you!

fredag, gick upp halv elva och packa det sista & duscha. sen duschade jag även putte putt så han skulle va fin på jul. min lille putttis. sen kom älskling hem från jobbet tidigt och vi packa in allt i bilen och drog iväg. han släppte av mig hos mamma & jag fällde några tårar. som den känsliga tönten jag är!  ska ju trottsa allt bara vara borta från honom och putte tills på tisdag då vi ses igen. wellwell... jag och mamma käka korv stroganoff som va himleskt gott. sen drog vi på julmusikenoch börja pynta & hade oss. gick bort en sväng till mats pappa och hämta lite juldukar & jag gosa och busade med Zorro.
Väl hemma slängde jag mig framför tn: och kolla på två julfilmer som gick. mysigt? javisst!
Ringde även till min kära mormor och prata i en halvtimme. älskar dig!!
sen framåt kvällen stekte mormin lite potatis & prinskorv & köttbullar. mums.
redan vid halv 9 börja mina ögon vara lite trötta... men gick och la mig vid halv 10! mycket skönt ska jag tala om för er... men mindre skönt att jag  vaknar kl 23.00 sen och somna inte försen runt 03.00.
är lite trött nu, men itne allt farlig...

Nu lördag har mami hunnit väckt mig vid 08:50 och två basehundar hoppar upp i sängen och slicakr mig i ansiktet. hö, mysigt... nu ska jag bege mig ut i köket för lite frukost! sedan efter den drar vi oss en sväng på stan för de allra sista julklapparna!
ha en fin dag!

Jag älskar er.

ajö!

Kommentarer
Postat av: Emeelie

låter wúnderbart. god jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback